سامانه تام رونمایی شد

پرتال سامانه تام توسط متخصصین و کارشناسان مجرب شرکت فراز فنون مرکزی راه اندازی شده است. این شرکت با لحاظ نمودن رویکرد نظام اقتصادی نوین و با در اختیار داشتن متخصصین و نیروهای مجرب در زمینه های انفورماتیک و فناوری اطلاعات و نیز خدمات فنی، بازرگانی، انواع سخت افزارها، نرم افزارهای کامپیوتری، ماشین های اداری و دستگاه های تکثیر، موفق به پیمودن گام های مؤثر و قابل توجهی در عرصه خدمت به بستر IT ، چاپ و تکثیر در کشور گشته است. ضمنا شرکت فراز فنون مرکزی عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و همچنین عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای بوده و دارنده گواهینامه های بین المللی ISO 9001 و ISO 14001 می باشد.

معرفی تام

سامانه تام به منظور اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات مردمی راه اندازی شده است و قابلیت بهره برداری در انواع رسته های انتخابات همانند مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارا می باشد. اصلی ترین و بارزترین ویژگی ها و امکانات سامانه تام ، نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) آن می باشد که امکان ارائه اطلاعات مربوط به انتخابات را به صورت پویا و آنلاین بر بستر تلفن همراه هوشمند و همچنین وب سایت تام مهیا نموده است. بهره برداری از اپلیکیشن تام برای عموم مردم کاملا رایگان بوده و امکان نصب آن بر روی انواع سیستم عامل موبایل های هوشمند ( IOS , Android , …)میسر می باشد. اپلیکیشن تام در مقیاس کشوری طراحی شده و هر مخاطب در هر نقطه از کشور با جستجو بر اساس نام یا نام خانوادگی و یا انتخاب استان و حوزه انتخابیه ، امکان رویت اسامی و اطلاعات مربوط به نامزد های انتخاباتی آن حوزه را خواهد داشت. از دیگر بخش های مهم این اپلیکیشن اطلاع رسانی بروز در خصوص مهم ترین اطلاعیه های رسمی انتخابات (مورد تایید شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور) می باشد. بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص مقوله انتخابات و موضوعات دیگری همچون تاریخچه انتخابات، قوانین انتخابات، نمایندگان دوره فعلی، اصول قانون اساسی و لینک ارتباطی با سایت های مهم حکومتی و دولتی از بخش های جانبی این اپلیکیشن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به www.taam.ir مراجعه نمایید.

 

http://www.asriran.com/fa/news/445262/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *